SMARTCITY AKTIVNOSTI GRADA POŽEGE Digitalna platforma „e-usluge Grada Požege“ započela s radom
Trenutačno je na platformi integriran 21 web obrazac koji su transformirani u digitalni oblik te funkcionalni za primjenu
Grad Požega uspostavio je i stavio u primjenu, odnosno u punu produkciju platformu „e-usluge Grada Požege“. Platforma je realizirana vlastitim kapacitetima unutar službi Grada Požege te predstavlja dio SmartCity aktivnosti Grada Požege. Ova platforma objedinjuje digitalne usluge i radne procese koji se odvijaju digitalnim putem. Sastoji se od dva osnovna područja – područje web aplikacija i područje digitalnih obrazaca.
Područje web aplikacija objedinjuje i otvara zainteresiranim građanima i poslovnim subjektima pristup određenim web aplikacijama, primjerice, GIS preglednik programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, aplikacija transparentno.pozega.hr za uvid u registar javne nabave, i ostale raspoložive aplikacije. Platforma je profilirana kao središnje i jedinstveno poslužno mjesto, kako za građane i poslovne subjekte, tako i za službenike Grada Požege. Tako se na platformi nalaze i aplikacije koje imaju ograničen pristup samo za registrirane korisnike, a služe obavljanju svakodnevnih radnih procesa upravnih tijela, npr. aplikacija za upravljanje i održavanje nerazvrstanih cesta Grada Požege.
Područje Digitalni obrasci predstavlja niz izrađenih i kategoriziranih web obrazaca putem kojih građani mogu podnijeti zahtjev prema upravnim odjelima Grada Požege.
Trenutačno je na platformi integriran 21 web obrazac koji su transformirani u digitalni oblik te funkcionalni za primjenu. Obrasci su prilagođeni za prikaz preglednika na osobnim računalima te na pametnim telefonima i tabletima. Korištenje digitalnih obrazaca olakšava podnositeljima postupak predaje zahtjeva te skraćuje ukupno vrijeme postupka od podnošenja do rješavanja, a u brojnim slučajevima i smanjuje potreban broj dolazaka u Grad. Osim tih prednosti, građanima se omogućuje preglednija evidencija njihovih podnesaka, jer sustav svu komunikaciju s pratećim podacima o podnesku, odnosno zahtjevu, podnositelju dostavlja povratno i putem elektroničke pošte.
Zahtjeve i druge podneske i dalje je moguće predati klasičnim načinom, bilo osobnom dostavom u pisarnicu Grada Požege ili putem pošte. No, digitalni obrasci predstavljaju alternativnu, odnosno dodatnu mogućnost komunikacije građana i poslovnih subjekata s Gradom Požegom, kojoj je cilj olakšati i povećati kvalitetu komunikacije.
Pristup platformi može se ostvariti kroz izbornik na službenoj internetskoj stranici Grada Požege, ili putem sljedeće poveznice: https://www.pozega.hr/eusluge/.
Vezani članci
- Dijana Krpan kandidatkinja za gradonačelnicu Požege, Miroslav Penava za zamjenika gradonačelnice
- [PROMO] Budi i ti na najboljoj mobilnoj mreži i uzmi Tomato pretplatu!
- Održana Međunarodna konferencija na temu prirodne baštine – najjača u povijesti Požeštine
- ZAVRŠNA KONFERENCIJA PROJEKTA ENERGETSKE OBNOVE OŽB PAKRAC Dobro utrošenih 15 milijuna kuna
- 10. Humanitarni malonogometni turnir „Nisi sam “
- Alkoholizirana 52-godišnjakinja vrijeđala policajca – privedena uz prekršajnu prijavu
- Održana završna konferencija gradskoga projekta "Požeški limači"
- [FOTO] Svečana sjednica Županijske skupštine Požeško-slavonske županije
- [FOTO] Dan Požeško-slavonske županije: Polaganje vijenaca i čestitka župana Alojza Tomaševića
- Prijem Povijesne postrojbe Gradska straža Požega