Radio Vallis Aurea - Požega (logo)

rva.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje . Nastavkom pregleda web stranice rva.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice rva.hr kliknite na "Slažem se".

slažem se

Radio Vallis Aurea

90,2 MHz 96,7 MHz

Live stream slušajte nas online

Promocija knjige Josipa Fajdića – Požeška sjećanja: osvrti, pogledi, kritike i eseji

Požeška sjećanja – osvrti, pogledi, kritike i eseji naziv je posljednjeg djela prof.dr.sc. Josipa Fajdića

Autor: RVA/Grad Požega
Fotografija: RVA/Grad Požega
Datum:
Broj pregleda: 208

Požeška sjećanja – osvrti, pogledi, kritike i eseji naziv je posljednjeg djela prof.dr.sc. Josipa Fajdića predstavljenog sinoć u Županijskoj vijećnici. Knjigu su predstavili njezin urednik dr. sc. Ivica Čulo, zatim recenzentice prof. Lidija Ivančević Španiček i prof. Mihaela Markovac, te sam autor prof. dr. sc. Josip Fajdić.

Kako je rekao urednik knjige dr.sc. Ivica Čulo, dr. Fajdić nas već desetljećima oplemenjuje svojim znanstvenim i stručnim radovima i prilozima iz različitih područja: medicinskih znanosti, kulture i društvenog života općenito. Veliki broj tema kojima se bavio i kojima se još uvijek bavi, autoru je omogućio vezu s brojim znanstvenicima, umjetnicima i različitim aktivistima iz kojih je uvijek proizašao neki kulturni ili društveni događaj kojega je podario Požegi, povezujući tako Požegu s drugim hrvatskim krajevima.

- Autentičnost ove knjige poticaj je svim zainteresiranim čitateljima da i oni sami mogu kreirati i promicati vlastite vrijednosne stavove i barem djelomično zadovoljiti svoje kulturne potrebe, baš kako je to svojim djelovanjem učinio sam autor. Knjiga „Požeška sjećanja – osvrti, pogledi, kritike i eseji“ je knjiga o identitetu na temelju kojega gradimo svoju budućnost i budućnost Hrvatske. – dodaje Čulo.

Kako sam autor kaže, ovi kratki esejistički koncipirani tekstovi svjedočanstvo su njegovih razmišljanja o drugom i drugima, o bliskoj požeškoj prošlosti u kojih se, zaslugom nekolicine anonimnih ljudi u „Vili Velebita“, ipak nešto događalo.

- Ova knjiga nastavak je onih aktivnosti u kulturnom životu gdje se Vila Velebita angažirala u proteklih 20 godina u Požegi. Drugi dio ove knjige je praktički prenesen iz njenog prvog izdanja, iz “Požeških zapisa” jer je to jedna faktografija, ono što je učinjeno na polju prezentacija književnih naslova, likovnih umjetnika i koncerata. To je nešto što je nezaobilazno i vrlo bih pogriješio da sam izostavio u drugom izdanju. No, prvi dio ove knjige novi su tekstovi koji se odnose na nešto što se dogodilo u međuvremenu, a osim toga, to je jedna retrospektiva mojih pogleda na kulturu grada Požege. - rekao je autor prof. dr. sc. Josip Fajdić.

Knjiga „Požeška sjećanja“ odlikuje se autorovim prepoznatljivim stilom i popularnim pristupom. Djelo je namijenjeno široj javnosti, svima zainteresiranima za povijest i kulturu ne samo Požege, nego i Like.

- Iako je Josip Fajdić primarius, profesor, doktor, stručnjak s brojnim objavljenim znanstvenim radovima, koji su odraz objektivnih, strogih i egzaktnih saznanja i pravila okrenutih isključivo drugima, ovom knjigom autor otkriva i svoju drugu stranu. On je duboko emocionalan čovjek, Ličanin, prijatelj, pisac, promicatelj kulture, ljubitelj umjetnosti, ljubitelj slikarstva, jednom riječju široki most koji spaja ljude i događaje. - rekla je recenzentica Lidija Španiček.

Promocija je održana pred brojnom publikom te uveličana glazbenim programom kojeg je izveo zbor Vile Velebita te požeški kantautor Nenad Vlašić.

Odgovorite na anketu Radio Vallis Aurea najčešće slušate?