Radio Vallis Aurea - Požega (logo)

rva.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje . Nastavkom pregleda web stranice rva.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice rva.hr kliknite na "Slažem se".

slažem se

Radio Vallis Aurea

90,2 MHz 96,7 MHz

Live stream slušajte nas online

U Gradskom kazalištu izveden glazbeno - scenski prikaz - Bitka za Vukovar

U Gradskom kazalištu Požega sinoć je predstavljen edukativni glazbeno – scenski program “Bitka za Vukovar- kako smo branili grad i Hrvatsku” čiji su autori vukovarski branitelji Damir Plavšić i Damir Markuš

Autor: RVA/Grad Požega
Fotografija: RVA/Grad Požega
Datum:
Broj pregleda: 455

U Gradskom kazalištu Požega sinoć je predstavljen edukativni glazbeno – scenski program “Bitka za Vukovar- kako smo branili grad i Hrvatsku” čiji su autori vukovarski branitelji Damir Plavšić i Damir Markuš. Ova prva domoljubna glazbeno-scenska predstava koju su režirali hrvatski branitelji do sada je izvedena u pedesetak gradova, a izazvala je veliku pozornost i oduševljenje publike svih dobnih uzrasta u Domovini i iseljeništvu.

- Poruka je da naša djeca i mladi moraju saznati našu noviju hrvatsku povijest, da se ona nikada ne smije zaboraviti, a ujedno s ovim projektom vršimo promociju i Hrvatske po cijelome svijetu, a isto tako hrvatske kulturne i narodne baštine. - istaknuo je Plavšić.

U predstavi sudjeluju učenici OŠ Antuna Kanižlića i članovi KUD-a Požeška dolina. Predstava je završila tako da su gledatelji i izvođači, zagrljeni, svi zajedno otpjevali domoljubnu pjesmu “Lijepa li si“. Ispred Grada Požege predstavu su došali pogledati zamjenik gradonačelnika Ferdinand Troha i potpredsjednik Gradskog vijeća Grada Požege Igor Krizmanić.

Odgovorite na anketu Radio Vallis Aurea najčešće slušate?