Radio Vallis Aurea - Požega (logo)

rva.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje . Nastavkom pregleda web stranice rva.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice rva.hr kliknite na "Slažem se".

slažem se

Radio Vallis Aurea

90,2 MHz 96,7 MHz

Live stream slušajte nas online

Požega ima novi brand - brda & doline

Grad Požega u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Požege, predstavio je novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavni branding Požege kao turističke destinacije

Autor: RVA
Fotografija: RVA
Datum:
Broj pregleda: 351

Grad Požega u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Požege, predstavio je novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavni branding Požege kao turističke destinacije. Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji, a o čemu se točno radi i kako je cijela priča započela predstavili su danas na konferenciji za novinare gradonačelnik Požege Darko Puljašić, direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Požege Silvija Podoljak i predstavnici studija Candypepper koji su osmislili ideju „Brda&doline“, Ivan Žanetić i Filip Korić. Evo što je rekao gradonačelnik.

00:47 Darko Puljašić

Direktorica Podoljak ponosna je na to što su jedini u Slavoniji kroz novi krovni vizualni identitet obuhvatili sve manifestacije, počevši s ovogodišnjim Grgurevom.

Ivan Žanetić iz studija Candypepper ističe da se Požega tradicionalno veže uz ideju žitnih polja i tamburaške glazbe. No, iako je stari slavonski duh u Požegi i dalje živ, grad je odavno prestao biti tipično slavonsko mjestašce „iz sredine 70-ih”. Požega danas nudi novu, mnogo moderniju turističku ponudu s fokusom na tri glavne kategorije usluga – aktivni odmor jedinstven u regiji, gastro ponuda po ukusu nove generacije te živu i bogatu suvremenu kulturu.

00:50 Ivan Žanetić

Ovaj projekt pokazat će se jedinstvenim u Slavoniji, jer je to ideja koja proizlazi i ovog loga i slogana primjenjiva u budućoj promociji, neovisno o mediju, vrsti kampanje i manifestacije, rekao je Žanetić.

Odgovorite na anketu Radio Vallis Aurea najčešće slušate?