Radio Vallis Aurea - Požega (logo)

rva.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje . Nastavkom pregleda web stranice rva.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice rva.hr kliknite na "Slažem se".

slažem se

Radio Vallis Aurea

90,2 MHz 96,7 MHz

Live stream slušajte nas online

[FOTO] Tim Guvernal "Nakon devet dana i noći došli smo i u prijestolnicu Pape Franje. Bog ga blagoslovio"

Dečki iz Požeštine vraćaju se kući

Autor: Aleksandar Grlić
Fotografija: Tomislav Šedevi
Datum:
Broj pregleda: 2751

Bicikločasnici iz tima "Guvernal" su uspješno stigli u Rim, nakon devet dana bicikliranja iz Sesveta kraj Pleternice. Tomislav, Matija, Matej i Dražen na Trgu sv. Petra su privukli puno pažnje svojim šahovnicama  i hrvatskim zastavama. Uspjeli su se i pomoliti za sve nakane, a putem im nije bilo dosadno.

Trenutno su na putu nazat kući. Prije toga u Požegi gdje planiraju napraviti nekoliko krugova po Trgu sv. Trojstva i stići do devetnica u Pleternicu, na kojima će sudjelovati a potom se baciti u zagrljaj svojim najmilijima ili što prije dođe. Prenosimo vam maštoviti putopis Tomislava Šedevija "Šede" sastavljen od  Facebook statusa. Naši hodočasnici su putem pokisli, spavali posvuda i za dlaku izbjegli prometnu nesreću u povratku, no čuvaj ih njihovi anđeli čuvari.

- Hvaljen Isus i Marija! Nakon devet dana i noći došli smo i u prijestolnicu Pape Franje. Bog ga blagoslovio! Bilo je tu probijenih guma, savinutih i puknutih žica, iritacije i crvenila, također ima znakova umora. Do sada smo spavali pod nadvožnjakom autoceste, u lješnjacima, livadi, parkovima  i uz cestu, a tako je i s hranom, pranjem veša. Ponosan sam na biciklističku udrugu Tim "Guvernal" jer pedaločašće je ujedno i žrtva, traženje milosti za sve probleme koje dođu, poniznost u kupovanju hrane, traženje kutka za zajedničko blagovanje - napisao je Tomislav .

- Ponosan sam na Tim "Guvernal", jer zadnja dva dana su bile mnoge prepreke i kada su mi pukle tri žice. Tim "Guvernal" raspodijelio je sav moj teret jer u gradu Spoletti na godišnjem su svi servisi za bicikle! Tako smo kojih 30-tak kilometara doslovno išli pješke, osim nizbrdice u sljedeći grad! Čekali smo tri sata zamjenu. Dao sam majstoru da dodirne Hrvatsku zastavu pa me ubacio dva dana prije!

- Ujutro u nastavku putovanja i poslije par sati spavanja, jedan Talijan misli da mu hoćemo maznuti lješnjake, ali zahvaljujući mojoj ženi Andrei, kažem mu: "Siamo Pellegrini in Croata!" (tal. "Mi smo hodočasnici iz Hrvatske!"). Ima svega, ali sutra ćemo kući i u Požegi oko Trga Sv.Trojstva napraviti četiri kruga kao djeca, a svakoga od nas! Onda idemo kod moga kuma Natanaela na sendviče i rakiju te nastavljamo do Majke Božje Pleterničke na svetu misu pa pedaliramo do kuće u zagrljaj voljenih! Naravno zaboravio sam reći da smo napisali i nastavak knjige Kronike iz Narnije - našalio se Šedevi.

- Jedna djevojka iz Japana se slikala sa mnom na kupoli, pitala me jesmo li iz Hrvatske. Rekoh "'Padakak'. Niko Kovač mi je brat!" Red kao za mirovine je nastao! Dan je proletio u obilasku, ali tu je i čuvanje bicikala, odlazak u trgovinu, traženje izvora vode, pa evo i svakih par dana interneta i punjenje mobitela! Grad je to koji odiše stoljetnim građevinama, ali najviše u prostorima crkvi. Na grobu sv.Ivana Pavla je jedna medaljica ostavljena na molbu jednog velikoga čovjeka, moga uzora - ispričao je Tomislav svoje dojmove iz Vatikana .

Tim "Guvernal" potom poručuje "Hrvatska, dolazimo ti malo se odmoriti u ljepoti od Boga darovana prirode!" Zatim traže noćenje u Hrvatskom zavodu bogoslovije. Nažalost na dopustu su, a Talijan ih nije htio primiti pa pada odluka da prespavaju van grada u prirodi.

- Legli smo oko ponoći i nije bilo toliko buke osim pasa koji izgleda žive na tjestenini, a okusili bi hrvatske mišiće! Kad ono, vidi! Bog nas iznenada blagoslovi, a mi bjež' pod drvo. Stisli smo se "kao pure", ali džaba, "blagoslov" je velik nekih pet sati. Šator se nije sam rasklopio, a mi radosni na blagoslov koji nas je ostavio mokre do noktiju! Nemamo kruha, nebo je sivo, a podne neće daleko. Idemo pješke do neke trgovine.

- Ljudi vole vidjeti mokre radosne hodočasnike iz Hrvatske, ali nema popusta ni na mortadelu. Jeli smo kao kakvi bauštelci nakon uzidane zgrade, kiša i dalje pada. Idemo propisno jedan iza drugoga prema uzbrdici, gledam kako Punto ide prema nama. Tim staje iza mene i Bože čuvaj nas. Žao mi ljudi, ali auto zapleše i ispred nas paralelno odvali zaštitnu ogradu. U sekundi smo sva četvorica prešli cestu, vidi se na slici da su dva metra od nas sletjeli. U šoku su, ali naizgled dobro!

- Nastavak slijedi. Staje bračni par, pita nas jesmo li dobro i pozove nas kod njih, nažalost prvi koji su u Italiji tako pristupili! Odmah smo prihvatili i okupali se. Slijedi ručak i sušenje ustajale robe! Bog ih blagoslovio! Aaaaa - opisuje Šedo kako su od toga da zamalo poginu došli do toga da budu dobro ugošćeni.

- Nakon svega napisanoga, nedaleko od Rima primljeni smo Božjom providnošću. Još malo ćemo čistiti žlicu od sladoleda što nikako da se otopi. Još malo ćemo mrežu plesti, a domaćinima ipak zahvaliti na ponudi sa spavanjem, jelom i svemu što nam do sutra nude jer Tim "Guvernal" je skroman i ima zadaću pred sobom! Od Trga Sv.Trojstva do dolaska na devetnice i do zagrljaja najmilijih - napisao je na kraju Šedevi.

Odgovorite na anketu Radio Vallis Aurea najčešće slušate?